Protestantse Gemeente Boornbergum-Kortehemmen

Gesprekskring 2024-2025 Gesprekskring 2024-2025
In het winterseizoen 2024/25 komen wij zo’n vijf keer op een donderdag middag bij elkaar. Dit seizoen lezen we met elkaar het boek “Geef mij die dwaze meisjes maar” (red. Koen Holzapffel), een boek over moderne en eigentijdse benadering van Bijbelse gelijkenissen als wereldliteratuur. We gaan met elkaar in gesprek erover wat de parabelen ons te zeggen hebben en hoe ze onze verbeeldingskracht prikkelen. De eerste bijeenkomst vindt plaats op 17 oktober om 14 uur in de kerk. Vervolgens naar afspraak met de deelnemers. Graag van te voren aanmelden bij ds. Carola Dahmen.

Gemeentezondag 2024

Cantorij